Hej

Jag tänkte berätta lite om mig själv. Jag heter Christine och är 13 år, så jag går i sjuan. Jag har en egen ponny som heter Annabelle. Hon är ett vitt connemara-sto född -94. Vi är inriktade på dressyr, men vi hoppar också. Belli tycker det mesta är roligt, men främst uteritter. I dressyren så vill hon alltid göra sitt bästa, men kan vara lat. Vi har ägt Annabelle sedan jag var 10, vi köpte henne 4 dagar innan min födelsedag haha:) I början var vi mest intresserade utav hoppning, men sedan fick Belli erlichia, vilket är en fästingsjukdom fast på häst. Hon fick vila i 9 månader för att bli helt återställd. Det blev väldigt många besök till och från veterinaren, innan dom upptäckte det. Nu hade jag riktat in mig på dressyr, eftersom vi inte visste om hon skulle klara att hoppa eller inte. I början gick det inge vidare i dressyren, men sedan började vi utvecklas mer och mer. Nu idag, så både hoppar vi och rider dressyr.
Det var lite kort om mig och Annabelle:) vill ni veta mer är det bara att fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0