Nöjd

Jag känner mig sjukt nöjd med livet just nu, jag har upptäckt vilka av mina kompisar som jag kan lita på, och inte sviker mig. Det känns så himla skönt! Men det var ändå jobbigt att veta att man inte kan lita på nåon man älskar:(
Ridningen rullar på gryymt bra, ponnyn är i sin bästa form någonsin trots sina 17 snart 18 år:) Det känns verkligen att vi är på en högre nivå:) Grymt roligt!!
Jag känner  verkligen att jag inte orkar bry mig om dom som inte bryr sig om mig. Gråter inga tårar för dom längre. Nej säger jag bara. Va den du vill vara guurrl. Vill du inte vara kompis med mig, FINE. Men kom inte tillbaka som en kråka när dina nya kompisar är sjuka och sen lämnar mig  igen. Det får mig att må dåligt.
Va som du vill, och inte som andra förväntar sig att du ska vara. Vill du leka med barbie-dockor fast du e 15,  visst! Ingen borde ens bry sig, men ofta börjar skitsnacket... Aa, du vet hon?? hon leker med BARBIE fortfarande! Då e de klart att man blir osäker. Eller om du är 9 och vill åka iväg och shoppa med dina vänner? Då blir det också snack, om tjejerna som tror att dom är äldre än vad dom är. Men det handlar inte om ålder. Det handlar om den man VILL vara, och tycker känns rätt och bra. Kom ihåg, ålder är bara en siffra. Och ord kan göra riktigt ont.

Känns som det här inlägget tappade ämnet lite, men det är såhär jag tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0